piątek, 10 stycznia 2014

Moje okulary Firmoo

Witajcie Kochane :)


Pod koniec grudnia dostałam wiadomość od Laury z Firmoo z pytaniem, czy byłabym chętna przetestować dowolnie wybraną parę okularów z ich asortymentu. Wcześniej na wielu blogach czytałam, że dziewczyny, które się na nią zdecydowały były bardzo zadowolone. Zgodziłam się bez wahania :)

Na początek kilka słów wprowadzenia dla tych z Was, które/którzy mają do czynienia z tą firmą po raz pierwszy :)
Firmoo to jeden z największych sklepów internetowych z bogatą ofertą, zarówno jeśli chodzi o okulary korekcyjne, jak i przeciwsłoneczne, zerówki oraz okulary antyrefleksyjne (do komputera).

Paczka znalazła się u mnie bardzo szybko biorąc pod uwagę, że przejechała pół świata. Zamówienie złożyłam we wtorek 30.12.2013, natomiast przesyłka była u mnie dokładnie tydzień później.
Okulary, które wybrałam to zerówki (model CP6061), ponieważ nie mam wady wzroku, a nie chciałam kolejnych okularów przeciwsłonecznych, których mam kilka par. Dotarły do mnie w nienaruszonym stanie, były bardzo dobrze zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu.


Na pierwszy rzut oka okulary wykonano z dość solidnego materiału, jednak mam wrażenie, że w rzeczywistości są bardzo delikatne.

W skład zestawu wchodzą:
- oprawki z soczewkami,
- twarde etui,
- miękkie etui,
- szmatka do przecierania okularów,
- śrubokręt z dwoma śrubkami.

Muszę przyznać,  że na żywo prezentują się o wiele lepiej niż na zdjęciach :) Udało mi się dobrać idealny kształt oprawek, które nie zasłaniają brwi, ani nie opierają się na policzkach. Jeśli jednak nie wiecie w jakich oprawkach będziecie dobrze wyglądać,  to istnieje opcja przymiarki przez wgranie swojego zdjęcia do aplikacji. Mało tego, pod zdjęciami każdego modelu podano dokładne wymiary.





Swoją pierwszą parę możecie zamówić za darmo na stronie firmoo.com/free-glasses.html. Zapłacicie jedynie za przesyłkę, więc warto, bo okulary są dobrej jakości :) Obraz jest przejrzysty, po pewnym czasie nie czuję, że noszę okulary, są bardzo wygodne!


Macie pytania? Piszcie do biura obsługi, pracują tam przemili ludzie, którzy w szybkim czasie rozwieją Wasze wątpliwości. Jeśli chciałybyście nawiązać współpracę z Firmoo zapraszam tutaj.

Trzymajcie się, do następnego! :*

37 komentarzy:

  1. ooo, też je mam! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sobie okularki wybrałaś, bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te okularki już widziałam chyba te oprawki, bardzo mi się podobają i ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w nich :)
    Czy tylko ja nie mam tych okularów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz wejść w link na końcu notki i nawiązać współpracę :) Serdecznie polecam!

      Usuń
  5. Bardzo Ci w nich do twarzy! Śliczne oprawki sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te okulary :)
    emiuula.blogspot.com
    LICZĘ NA OBSERWACJĘ ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotka, pasują Ci okulary ;-) Coraz więcej blogowiczek ma okulary Firmoo ;-) Moze ja też kiedyś będę miała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w końcu na pewno będziesz mieć :)

      Usuń
  8. Ładne okulary i bardzo do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny model wybrałaś! ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz bosko! ja też już swoje mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś naprawdę śliczny model- bardzo w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było wybrać tylko jedną parę :D Mają naprawdę ciekawy asortyment!

      Usuń
  12. Ślicznie Ci w tych okularach! :) Również kiedyś dostałam od nich parę, ale słabo do mnie pasowały :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie w nich wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam baaaaaaardzo podobno okulary, ktore niadawno nabylam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really enjoy your glasses :)
    YOU CAN WIN AN AMAZING CORSET WITH TIES AT THE BACK!!
    COME TO PARTICIPATE DARLING :)
    http://www.peaceinmyshoes.com/2014/04/corset-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna panterka ; )) . Ładnie w nich wyglądasz ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super wyglądasz! Ja też właśnie dostałam receptę na okulary korekcyjne i sobie przeglądam jakie oprawki do siebie dobrać. Najwięcej typów mam tutaj https://www.twojesoczewki.com/52-okulary-korekcyjne , chyba aż 10 i nie mogę się zdecydować które kupić. Jak myślicie, co teraz jest w modzie najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super oprawki. Proste, klasyczne czyli będą pasować do wszystkiego. Ja również kieruję się takimi cechami przy wyborze okularów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pasują do Ciebie a to jest najważniejsze. Nie każdemu jednak okulary muszą pasować, doskonale coś o tym wiem. Dlatego też stawiam na soczewki kontaktowe, a okulary tylko w domowym zaciszu zakładam. Trzeba też dać odpocząć czasem oczom co nie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jest mi niezmiernie miło czytając je :)

Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj! To nic Cię nie kosztuje, a ja widzę, że to co robię ma sens :)

Wszelkie chamskie komentarze będą usuwane. To samo stanie się z reklamami.